Fotonotki

Frong to najgorętszy trend plażowy - o co chodzi?
7 najpopularniejszych trendów 2016 roku
Robe de bal chic à votre goût
Formexplode obrotną jakością przyrostu tkanki mięśniowej?
Czyli należałoby stosować spośród formexplode aż do wzrostu

Videonotki

Polecamy

zapiski

zapiski 6 godzin temu Brak komentarzy

zapiski prowadzony przez Emilia19812 w kategorii Zdrowie

tosieiprzeprosza moznaleniewtychczynachdotegostopnia tosieprzeprosza moznaleniewtychczynachdotegostopnia tosieprzeprosza moznaleniewtychczynachdotegostopnia tosieprzeprosza moznaleniewtychczynachdotegostopnia


Prostownica do włosów

Prostownica do włosów 7 godzin temu Brak komentarzy

My world prowadzony przez magdalena-28 w kategorii Uroda

Stoję właśnie przed wyborem prostownicy do włosów... Kompletnie nie wiem na co się zdecydować. Jest tyle marek, sklepów, wybór jest ogromny! Dlatego najlepiej sugerować się sprawdzoną opinią dziewczyn, które kupiły dany model :) Więc DZIEWCZYNY, POMOCY! :) Jaki konkretny model prostownicy polecacie? Najlepiej, żeby cena zamykała się w przedziale 150-200zł :)  ...


Energia

Energia 7 godzin temu Brak komentarzy

My world prowadzony przez magdalena-28 w kategorii Uroda

 Jak zyskać energię na cały dzień bez picia kawy? Wystarczy wypić energetyzujące smoothie! :D tutaj macie świetny przepis: http://zdrowie.radiozet.pl/Dieta/Przepisy/Smoothie-doda-energii-na-caly-dzien-00000263 Smoothie to pyszna i zdrowa przekąska dodająca energi, sama uwielbiam raz na jakiś czas i serdecznie polecam ;)


Sałatka owocowa

Sałatka owocowa 7 godzin temu Brak komentarzy

My world prowadzony przez magdalena-28 w kategorii Uroda

 Hej! ;) Mam dla Was przepis na pyszną sałatkę owocową, którą zajadałam się dziś na śniadanie :D Czego potrzebujemy? - 4 mandarynki - kiść winogron - 3 banany - 2 jabłka - 2 gruszki - jogurt owocowy   Składniki myjemy, obieramy jeśli jest taka potrzeba i kroimy w kostkę. Całość mieszamy i polewamy jogurtem. SMACZNEGO!  


PIOSENKA na poprawę humoru

PIOSENKA na poprawę humoru 7 godzin temu Brak komentarzy

My world prowadzony przez magdalena-28 w kategorii Uroda

 https://www.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU


Wyjaśniam.

Wyjaśniam. 2 grudnia 2009 48 komentarzy

Rózne głupotki prowadzony przez twity12 w kategorii Ogólne

Bez sensu to zaczęłam, ale myślałam że któraś z Was zauważyła coś co ja z jedną z koleżanek. Nie wiem czemu to tak jest czy to nie dopatrzenie moje, redakcji czy nie wiem kogo dokładnie. Ale chodzi mi o konkurs Listopadowe śmieszki;) Super konkurs możemy wszystkie w nim uczestniczyć wysyłamy sobie nawzajem linki głosujemy. swietna zabawa. Przy okazji możemy stawać się coraz...


PROPOZYCJA SPOTKANIA :)))

PROPOZYCJA SPOTKANIA :))) 2 marca 2010 47 komentarzy

Miejsca już zwiedzone prowadzony przez luska1504 w kategorii Dzieci

Witam nareszcie mogę coś miłego napisać i pomyśleć o przyjemnych rzeczach. Padła dzisiaj propozycja spotkania dziewczyn z polki.pl, którą mi podsunęła klaudus przyznaję, że jest to świetny pomysł 1 )szukamy MIEJSCA przyjaznego dzieciakom bo z nimi też chcemy się spotkać.Zeby miały się gdzie pobawić ,pobiegać z dala od samochodów  ale z " cywilizacją" ...


kocha, nie kocha?

kocha, nie kocha? 13 października 2012 35 komentarzy

Nienormalnie normalna prowadzony przez MamaNaEtacie w kategorii Ogólne

Temat zaręczyn, ślubów i rozwodów to u mnie częste....ale moja decyzja choć dla większości dziwna i niezrozumiała, może teraz zostanie zaakceptowana. w zasadzie to każda z nas-kobiet chciałaby mieć ten jeden wspaniały dzien w życiu, kiedy rycerz na białym koniu porwie nas i będzie nam ślubował, że nas nie opóści aż do śmierci...i te inne pierdoły....   i fajne,...


bierzcie i pijcie z niego wszystkie!

bierzcie i pijcie z niego wszystkie! 1 sierpnia 2012 33 komentarze

Nienormalnie normalna prowadzony przez MamaNaEtacie w kategorii Ogólne

oddam, za dopłatą normalnie oddam! bierzcie i pijcie i jedzcie i co tam jeszcze! taki ignorant! bezczelny typ! no normalnie ciśnienie mi wysadzi! zmęczony jaśnie pan"pracuś" z koziej dupy trąbka! bidny, obiadek sie zjadło, buzie wytarło i rzekło, że zmęczonym się jest! no niech szlag!   Ktoś kiedyś powiedział mi, że to wina kobiet, że mają takich facetów bo...


Zawiść czy nieporozumienie?!

Zawiść czy nieporozumienie?! 12 sierpnia 2010 28 komentarzy

Moja rodzina i ja prowadzony przez seatibiza w kategorii Pamiętniki

taką wiadomość otrzymałam wczoraj od redakcji:   Witamy, jakiś czas temu dostała Pani upomnienia dotyczące zamieszczania na tablicach użytkowników. Trzecie upomnienie skutkowało blokadą konta na 2 tyg. nastąpiło to 5 lipca. Mimo upomnień nadal zamieszcza Pani linki do innych stron niż nasze. Jeśli zamieści Pani jeszcze jakieś linki zostanie Pani zablokowana na stałe....