Notki w kategorii: Dzieci


ja nie chcę do szkoły

ja nie chcę do szkoły 17 sierpnia, 23:35 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

Dokupuję wyprawkę. Jeszcze brakuje kapci, kąpielówek no i trzeba mu buty na jesień kupić. Mocno urósł w trakcie wakacji, powyrastał z wielu ubrań. A jak się jest gorszym sortem i nie dostaje (he he :/ ) 500+, to naprawdę trzeba zaciskać pasa, zeby dziecku wszystko kupić. Zwłaszcza ze wszystko drozeje.   Bardzo mi zal, ze juz się kończą wakacje. Marek nic nie widział,...


po zajęciach teatralnych

po zajęciach teatralnych 12 sierpnia, 10:52 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

 Wczoraj były ostatnie zajęcia w MDK-u. Ja odetchnęłam z ulgą - ale Marek wielokrotnie stwierdził, ze zal mu, ze sie juz skończyły. Nie spodziewałam się, ze az tak się mu spodobają. Były jakieś elementy teatralne, było tańczenie (Marek i tańczenie?? a jednak!) i zajęcia językowe, bo prowadzili je Indonezyjczyk i Meksykanka. W załozeniu miało być po angielsku i...


wakacje cd

wakacje cd 11 sierpnia, 00:33 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

 Pojechaliśmy do dziadka tydzień wcześniej, niz zamierzałam. Było przepotwornie gorąco!   W te największe upały Marek przez dwa dni nie wychodził z domu - a i tak się przegrzał i bolała go głowa. W związku z tymi okropnymi temperaturami odpuściliśmy sobie zajęcia w miejscowym domu kultury (zbyt daleko) - byliśmy za to dwa razy w bibliotece, pograć w rózne gry. Poza...


trzy tygodnie wakacji minęły

trzy tygodnie wakacji minęły 14 lipca, 19:07 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

 Czas zasuwa jak szalony. Juz minęły trzy tygodnie wakacji!   Nadal "siedzimy" w domu - tzn. prowadzam Marka na zajęcia w bibliotece (bardzo je lubi, poznał nowych kolegów), bo zajęciach chodzimy na "siłkę" (ja tez ćwicze, bo mi się utyło i próbuję schudnąć - jakoś bez rezultatów). We wtorek znów byliśmy w kinie, tym razem na Minionkach - fajny...


trio akordeonowe i znów oparzenie

trio akordeonowe i znów oparzenie 1 lipca, 23:14 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

Marek znów się oparzył. Tym razem dotknął nózką do gorącego kombiwaru. I znów nic nie powiedział.... Dopiero gdy siedział przy stole, to zauwazyłam, ze trzyma się za nózkę. Zapytałam, czy się uderzył - i dopiero wtedy mi powiedział. Wygląda to nieładnie, w jednym miejscu ma przepalony naskórek. Oziębiłam mu lodem, zakleiłam zwykłym plastrem i kupiłam potem specjalny...


kino

kino 27 czerwca, 23:27 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

 Dzis wybrałam się z Markiem do kina na "Auta 3". Mieliśmy iść juz tydzien temu, ale tak strasznie bolała mnie głowa, ze nie dałam wtedy rady. U nas we wtorki są tańsze bilety (tzw. tanie wtorki). Ale i tak drogo nas ta przyjemność kosztowała: dwa bilety + wypozyczenie okularów to 40 zł. Na szczęście Markowi film bardzo się podobał! Chwilami "pociły...


zakończenie - ognisko - oparzenie

zakończenie - ognisko - oparzenie 25 czerwca, 16:04 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

 Rano padało. W doskonałym humorze ruszyliśmy do szkoły. Ale w szkole juz nie było mi tak wesoło - mimo deszczu musieliśmy brać udział w zakończeniu na sali gimnastycznej (bo wychowawczyni Marka jest wicedyrektorką i musiała tam być). To było tak niesamowicie nudne! Dzieciaki gadały, ale rodzice jeszcze bardziej (ja tez, bo stanęłam obok mamy blizniaczek, a my zawsze mamy...


jutro koniec szkoły!

jutro koniec szkoły! 22 czerwca, 11:38 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

 Dziś ostatni dzien z lekcjami, jutro zakończenie roku. Trzymam kciuki za deszcz - jak będzie padało, to ominie nas część oficjalna na boisku.   A po południu mamy świętowac zakończenie roku w gronie rodziców i dzieci w Podgórzu ;) Chyba nie wypada sie upić? ;)  


coraz blizej wakacje

coraz blizej wakacje 14 czerwca, 09:08 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

 Odliczam dni do wakacji, nie mogę się juz doczekać. Jeszcze tylko nastepny tydzien i wreszcie koniec szkoły! Nie mamy nic zaplanowanego na wakacje (jak zwykle brak kasy) - na początku na pewno pojedziemy do Białegostoku (mam wizytę u lekarza, w tym czasie Marek i M. moga troche pozwiedzać). Chciałabym z małym pojechac na kilka dni do Warszawy. No i w sierpniu do dziadka. Resztę...


Zabawki od Janod - nowość czerwiec 2017

Zabawki od Janod - nowość czerwiec 2017 9 czerwca, 09:56 Brak komentarzy

Janod prowadzony przez Janod w kategorii Dzieci

Nowy miesiąc czerwiec a tym samym nowe zabawki od Janod. Sprawdźcie co przygotowali dla nas producenci.   - zestaw do pieczenia ciasteczek 14 elementów Happy Day, - pociąg z klockami i zwierzątkami do ciągnięcia, - klocki drewniane z matą do zabawy Kubix 40 sztuk Litery i cyfry.