Notki w kategorii: Dzieci


nadal chory

nadal chory przedwczoraj, 23:25 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

 Kazdego dnia mam nadzieję, ze będzie lepiej. Moze jest odrobinę lepiej - ale Marek nadal większość dnia spędza w łózku. Prawie wcale nie je :( Dostał inne leki (kosztowały ponad 100 zł - masakra) i w zasadzie niewiele więcej je. Mam wrazenie, ze coś go boli. Ale on nie chce mi powiedziec, czy i co go boli. Dziś byłam w szkole, zeby dowiedzieć się, co robili. Mały...


groza

groza 21 listopada, 10:15 2 komentarze

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

Marek był wczoraj tak słaby, ze po kapieli musiał odpoczywać. A potem pojechaliśmy do lekarza. Jak podwinęłam mu bluzę do badania, to az sie przeraziłam - taki jest chudziutki:( No ale od tygodnia bardzo mało je. Osłuchowo jest ok. W gardle nic niepokojącego się nie dzieje. Ale mały był tak blady, tak słabiutki, ze lekarz dał skierowanie na pilne badanie krwi... Gdy...


...

... 21 listopada, 00:16 2 komentarze

Anioł mojego życia prowadzony przez zebrrra w kategorii Dzieci

    Kolejne trzy miesiące milczenia i znowu powracam. Taki ze mnie bumerang. Działo się wiele. Wydarzeniem, które odebrało mi cząstkę mojej codzienności, była śmierć mojego Dziadka. Byłam wtedy na październikowym urlopie w Polsce z dziećmi. Nie spodziewałam się, że te 10 dni tak bardzo przewróci mój świat. Od tamtego czasu biję się z myślami, czy zawsze...


choruje

choruje 20 listopada, 00:31 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

Oczywiście nie poszedł na zajęcia plastyczne, do szkoły tez. Kazdego dnia miałam nadzieję, ze następnego poranka będzie lepiej. Nie było. M. wyjechał słuzbowo, a ja zostałam z chorym dzieckiem sama. Latałam do apteki, do szkoły /po lekcje/, do sklepu. A Marek siedział sam... Jutro jedziemy do lekarza, bo dotychczasowe leki nie działają. Marek jest okropnie wymęczony,...


o matko :/

o matko :/ 14 listopada, 18:11 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

 Apel był. Jednak się złamałam i kupiłam czarne spodnie. Zuepłnie niepotrzebnie, bo wielu chłopców miało zwykłe jeansy. Flet tez kupiłam (22 zł) i bardzo tego załuję. Teraz schowałam, bo Marek tak na nim piszczał, ze az mnie głowa bolała.   A teraz Marek jest chory. Rano wstał z okropnym bólem gardła, miał stan podgorączkowy. Został w domu. Jutro chyba tez...


apel

apel 9 listopada, 09:20 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

 Wychowawczyni Marka wymysliła, ze na Święto Niepodległości nasza klasa i jeszcze jedna trzecia przygotują apel... Rok temu przygotowywali na święta. I myślałam, ze mają juz to z głowy. Jak bardzo się myliłam!   Dzieciaki tygodniami ćwiczą ten apel, dziś zostają po lekcjach! Niewazne, ze mają zaległości z polaka, nieeee, to niewazne. Marek mówi, ze...


pseudonim artystyczny ;)

pseudonim artystyczny ;) 1 listopada, 11:33 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

 Tak oto Marek podpisał swoja pracę /na zajęciach plastycznych, na które chodzi do mdk-u/ Marek B Picasso Henry Ford ;) A jego kolezanka - Lena Z Picasso Da Vinci :) Mają dzieciaki wyobraznię:)               


witki mi opadają

witki mi opadają 30 października, 09:15 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

Zastanowiłam się. I postanowiłam, ze Marek będzie chodził do logopedy w poradni. Ma mieć tam jeszcze zrobione testy, czy nie jest dyslektykiem /i dobrze/.   Z basenu natomiast rezygnujemy. Bardzo tego załuję, bo zajęcia były bezpłatne, płaciliśmy tylko za dojazd. Ale Marek jest tak bardzo na nie, ze nie chce robić nawet tych ćwiczeń, które w ub. roku szkolnym robił...


mam kryzys

mam kryzys 24 października, 09:34 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

 A właściwie to mamy kryzys, bo Marek tez. Podobno dzieci przechodza kryzys, związany ze szkołą, w czwartej klasie. A my wcześniej, bo od początku roku szkolnego słysze, ze on nienawidzi szkoły, ze ocenianie jest bez sensu, ze on się nudzi. I tak codziennie.   Teraz doszedł basen i ciągłe narzekanie, ze on nie chce chodzić. Nie chce - bo nie umie pływać. Bo potrzebuje...


zołądkowa niedyspozycja

zołądkowa niedyspozycja 20 października, 09:15 Brak komentarzy

życie maluszka to nieustająca przygoda:) prowadzony przez enigma10 w kategorii Dzieci

 Wczoraj w nocy Marek zle sie poczuł. Stukał w ściane, ale ja nie usłyszałam (pózno chodzę spać, miewam problemy ze wstawaniem). Obudziłam się dopiero wtedy, gdy wszedł do mojego pokoju. Musiałam go umyć, przebrać, połozyć w moim łózku (jak to dobrze, ze mam duze łózko), utulić do snu. Potem jeszcze czyściłam jego łózko, zdjęłam pościel, wypłukałam,...