Notki w kategorii: Dzieci


Letnie zatrucia

Letnie zatrucia 15 lipca 2009 Brak komentarzy

Hity babyonline prowadzony przez Redakcja Babyonline.pl w kategorii Dzieci

Nawet dorosły nie ma żołądka z żelaza, a co dopiero dziecko. Dlatego w upał maluchom często zdarzają się zatrucia pokarmowe. Co jest najczęstszym powodem tych zatruć?  


Nowy kubek niekapek od Canpol Babies

Nowy kubek niekapek od Canpol Babies 15 lipca 2009 Brak komentarzy

Dziecięcy shopping prowadzony przez Rena w kategorii Dzieci

Bez problemu można obracać w ten sposób nowy kubeczek Canpol Babies i nic z niego nie wycieknie. W końcu to prawdziwy niekapek! Cena ok. 11 zł.


Wyprzedaż

Wyprzedaż 14 lipca 2009 1 komentarz

trzy po trzy prowadzony przez kacharoj w kategorii Dzieci

 Do dzisiaj nie lubiłam wyprzedaży ale tylko krowa nie zmienia zdania.Udało mi się dzisiaj kupić trzy sukienki w cenie jednej.Zostały dodatki i mogę tańczyć na weselu u kuzyna.Michalina przekręciła się dzisiaj z plecków na brzuszek.


Wypad nad wode

Wypad nad wode 14 lipca 2009 1 komentarz

aliceworld prowadzony przez April211 w kategorii Dzieci

Postanowiłam że pojade z dziadkami i córeczka nad wodę Spakowałam wszystko i wyruszamy ;) jak porobie fotki to pokaże wam jak dzionek zleciał.


Karmienie piersią podczas upałów

Karmienie piersią podczas upałów 14 lipca 2009 Brak komentarzy

Hity babyonline prowadzony przez Redakcja Babyonline.pl w kategorii Dzieci

Gdy robi się gorąco, zmieniają się nasze apetyty. Zmienia się też apetyt niemowląt. Czy to znaczy, że szkrabowi na piersi trzeba podać butelkę z wodą? Albo karmić częściej lub może rzadziej? Jak więc karmić je latem? Oto podpowiedzi pediatry.


Maszynka do strzyżenia dla dzieci

Maszynka do strzyżenia dla dzieci 14 lipca 2009 Brak komentarzy

Dziecięcy shopping prowadzony przez Rena w kategorii Dzieci

Philips wprowadza na rynek nową maszynkę do strzyżenia włosów Kids Hair Clipper CC5060 - nowa maszynka do strzyżenia włosów u dzieci została zaprojektowana tak, by stawić czoło największym obawom dzieci i ich mam w związku z domowym strzyżeniem. Maszynka jest cichsza, bezpieczniejsza i łatwiejsza w użyciu, dzięki czemu za każdym razem strzyżenie przebiega delikatnie i...


byle do piątku

byle do piątku 13 lipca 2009 1 komentarz

trzy po trzy prowadzony przez kacharoj w kategorii Dzieci

 No i po poniedziałku!Nawet zapomniałam, że to 13.Jeszcze tydzień i dzieciaki zaczną wakacje.Nareszcie pojedziemy do Polski i nareszcie odpocznę.Byłyśmy z Miśką u mojej siostry.Brzuch ma bidulka sporawy i coraz trudniej jej się ruszać.Spisałyśmy listę rzeczy, które ma zabrać do szpitala. Trafna nazwa - trzy po trzy- bo naprawde plotę...


Tort urodzinowy

Tort urodzinowy 13 lipca 2009 Brak komentarzy

aliceworld prowadzony przez April211 w kategorii Dzieci

Pokaże wam jak wygladał tort urodzinowy mojej malutkiej może nie to co z cukierni ale pieczony przez babcie i smaczny jak diabli. Cały truskawkowy z bita śmietana nawet Gaba jak to jubilatka wsadziła w niego łapki ;)


szmateksowe łowy

szmateksowe łowy 13 lipca 2009 Brak komentarzy

aliceworld prowadzony przez April211 w kategorii Dzieci

Dzisiaj zrobiłam wypad do pobliskich szmateksów i upolowałam super zdobycz a nawet 3 za 12 zł ;)


Bestia na balkonie

Bestia na balkonie 13 lipca 2009 Brak komentarzy

aliceworld prowadzony przez April211 w kategorii Dzieci

Dzisiaj sąsiadka sie smiała co to z abestia na naszym balkonie sie wyleguje a ta bestia przecież potulna jak mały misio - tzn nie taki mały gdyż ma ok metra i jest prezentem od cioci dla Gabrysia na roczek a że musiał przebyć mycie futra wieć sie biedak suszy.