Notki w kategorii: Dzieci


Gabryśka demolka

Gabryśka demolka 9 sierpnia 2009 1 komentarz

aliceworld prowadzony przez April211 w kategorii Dzieci

Właśnie odpoczywam po wizytacji - nocnej  u Siostry męża mała wszalała się jak nigdy i co dziwne wogóle nie robiła mi afer przy jedzeniu mała co prawda przeszła jak burza po mieszkaniu ale no cóż takiego gościa ma ciocia żadko ;)


Miś koala

Miś koala 7 sierpnia 2009 2 komentarze

Blog o tosi prowadzony przez Rafu w kategorii Dzieci

................


Kupujemy wózek głęboki

Kupujemy wózek głęboki 6 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Hity babyonline prowadzony przez Redakcja Babyonline.pl w kategorii Dzieci

Jest niemal jak pierwsze auto w rodzinie. Chciałabyś, żeby był najlepszy i… najpiękniejszy. Bezpieczny i komfortowy dla dziecka, ale też wygodny dla ciebie. Pomagamy wybrać odpowiedzni wózek.


Magiczna zastawa

Magiczna zastawa 6 sierpnia 2009 2 komentarze

Dziecięcy shopping prowadzony przez Rena w kategorii Dzieci

Miseczka Canpol babies zachęci do jedzenia nawet największego niejadka. Posiada magiczną przykrywę, w której ukryta jest łyżeczka. Dzięki temu miseczka wspaniale sprawdza się na spacerach i piknikach, a magiczny schowek na łyżeczkę skusi każdego maluszka do samodzielnego jedzenia. Cena ok. 13 zł.


moje słonka

moje słonka 5 sierpnia 2009 Brak komentarzy

dwie trzecie mojego serca prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Dzieci

MOJE SŁONKA SMACZNIE ŚPIA,CHOCIAZ PEWNIE KUBUS ZARAZ SIE OBUDZI DOMAGAJĄC SIE CYCUSIA,JAK CO NOC OD PRAWIE 9 M-CY.MAŁY ANIOŁEK.OLI JEST JUZ ,,DUŻĄ'' PANIENKĄ MA AŻ 3 LATA :).ZADZIWIAJĄCE JAK SĄ RÓZNI,CHOĆ W ZACHOWANIU TAK BARDZO PODOBNI :)


zabek

zabek 5 sierpnia 2009 1 komentarz

aliceworld prowadzony przez April211 w kategorii Dzieci

Małej w końcu przekuł się ząbek ku radości całej rodzinki teraz mimo iż malutki gryzie nim matkę  bezlitośnie ;)


wygrałam

wygrałam 5 sierpnia 2009 1 komentarz

aliceworld prowadzony przez April211 w kategorii Dzieci

wygrałam kaczuchę w konkursie kaczucha świetna zapachowa i może służyć jako termofor ;) to mi matka prezetn sprawiła ;)


zapkupy

zapkupy 5 sierpnia 2009 1 komentarz

aliceworld prowadzony przez April211 w kategorii Dzieci

Mamusia zaszalała kupiła nam do domku wersalkę która od razu przypadła do gustu mnie gdyż mogę się na niej wyhasać i kotu który usiułuję na niej pazury ostrzyć co sprawia że mama go goni z miotła po domu. A mi na dodatek kupiła śliczną torebeczkę ;) a sobie portfelik .


wakacyjne plażowanie

wakacyjne plażowanie 5 sierpnia 2009 Brak komentarzy

aliceworld prowadzony przez April211 w kategorii Dzieci

Ostatnio nad wodą z mamusia i dziadkami byłam zabawy co niemiara jak zwykle w połowie padłam jak mucha ale to matka zaraz zdjęciami streści ;) na pierwszy rzut plażowanie na kocyku sprawdzanie jakości kamyków na plaży   następnie wyruszamy potem można ruszyć na zwiedzanie ;) co raczej słabo mi wychodziło na stojaka   za to lepiej...


Skarby w jedzeniu

Skarby w jedzeniu 5 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Hity babyonline prowadzony przez Redakcja Babyonline.pl w kategorii Dzieci

Dzięki nim skomplikowana maszyneria ludzkiego ciała może funkcjonować jak należy. Jedne wspierają układ odpornościowy, inne wpływają na system nerwowy, jeszcze inne na stan skóry czy paznokci. A zatem – co powinno znaleźć się na talerzu bobasa?