Notki w kategorii: Kuchnia


Domowe lody truskawkowe

Domowe lody truskawkowe 10 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Moje przepisy i nie tylko prowadzony przez anoli55 w kategorii Kuchnia

Składniki: 0,5 kg mrożonych truskawek 3 łyżki cukru 1 szklanka soku pomarańczowego Sposób przygotowania: Składniki zmiksuj w malakserze na gęste puree. Dosłódź do smaku. Wlej do plastikowych pojemniczków do robienia lodów na patyku (dostępne w Ikea, Duka) lub do umytych pojemników po jogurcie. Do środka wstaw pionowo plastikową łyżeczkę. By zastygła na...


Czekoladowe muffinki

Czekoladowe muffinki 10 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Kuchnia całego świata prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Kuchnia

Składniki:   1 i 3/4 szkl. mąki 2 łyż. proszku do pieczenia 1/2 łyż sody 2 łyż kakao 3/4 szkl cukru pudru 3/4 szkl. czekoladowych groszków 1 szkl mleka olej 1 jajko olejek waniliowy foremki do mufinek Wykonanie: Rozgrzać piekarnik do 250 st. Mąkę, proszek do pieczenia, sodę, kakao i czekoladowe guziczki włożyć do dużej miski....


Ciasto z delicjami

Ciasto z delicjami 10 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Kuchnia całego świata prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Kuchnia

Składniki: Biszkopt 4 jajka 10 dag cukru 4 łyż mąki tortowej 1/2 łyż proszku do pieczenia 1 łyż wody Krem 1/2 l mleka 2 żółtka tabliczka gorzkiej czekolady 10 dag wiórków kokosowych 10 dag cukru 1 kopczastą łyż mąki ziemniaczanej 1 kostka margaryny dodatkowo 2 paczki delicjii 2 galaretki   Wykonanie:...


Ciasto makowe

Ciasto makowe 10 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Kuchnia całego świata prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Kuchnia

Składniki: 1/2 kg maku 20 dag masła 20 dag cukru 6 jajek 6 łyżeczek kaszy manny 1/2 kg jabłek 1 łyż. proszku do pieczenia 10 orzechów gotowa polewa czekoladowa Wykonanie: Mak sparzyć mlekiem (ok 1/2 l). Wystudzony mak przepuścić przez maszynkę 3 razy. Żółtka utrzeć z cukrem i masłem, dodać starte jabłka, mak, kasze mannę i proszek do pieczenia. Upiec pianę z białek i...


Ciasto jabłkowo kokosowe

Ciasto jabłkowo kokosowe 10 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Kuchnia całego świata prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Kuchnia

Składniki: Ciasto 50 dag margaryny 4 żółtka 12 dag cukru 12 dag mąki 2 i pół łyż. śmietany 1/2 łyż. proszku do pieczenia Krem 1 kg jabłek 3 łyż. cukru 1 l wody 3 budynie śmietankowe Ciasto kokosowe 20 dag cukru 4 białka 20 dag wiórek kokosowych Przygotowanie: Margarynę utrzeć z cukrem dodając po jednym żółtku. Dodać pozostałe składniki i wszystkie wymieszać....


zaprawa

zaprawa 10 sierpnia 2009 Brak komentarzy

moja kuchnia malutka prowadzony przez iwa643 w kategorii Kuchnia

i zaprawiam ogórki były tanie po 1,40 kupiłam 10 kg bedzie na zime jak znalazł


sama

sama 10 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Moje dni prowadzony przez iwa643 w kategorii Kuchnia

i znów sama maz poszedł zakładac panele a ja z synkiem tak se siedze i czekamy


wycieczka

wycieczka 10 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Moje dni prowadzony przez iwa643 w kategorii Kuchnia

szykujemy sie na grilla a zarazem mała wycieczkę po górach oby pogoda dopisała


spacerek

spacerek 10 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Moje dni prowadzony przez iwa643 w kategorii Kuchnia

i po spacerku nawet udało sie bez krzyku wrócic do domu oj postepy


zupka

zupka 10 sierpnia 2009 Brak komentarzy

moja kuchnia malutka prowadzony przez iwa643 w kategorii Kuchnia

zupka nastawiona krem z kalafiora  :) i juz zgłowy