Notki w kategorii: Moda


Trendy na Karnawał i Sylwester 2010/2011: Sukienki

Trendy na Karnawał i Sylwester 2010/2011: Sukienki 1 grudnia 2010 Brak komentarzy

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Wyłowiliśmy z setek wybiegów najmodniejsze sukienki, które będą królowały w nadchodzącym karnawale. Sprawdź, czy twój pomysł na kreację wpisuje się w najnowsze trendy na Polki.pl


Nie takie proste

Nie takie proste 29 listopada 2010 1 komentarz

Shop ’till you drop! prowadzony przez Iza w kategorii Moda

Kopertówka Judith Leiber zwróciła moją uwagę bo jest z pozoru klasyczna, czarna, podłużna, wysadzana kryształkami. Gdyby ktoś mi o niej opowiedział, pomyślałabym - czy może być coś bardziej banalnego. Ale spodobała mi się bo pasuje idealnie do geometrycznych kreacji, ostrych cięć w stylu Lady Gagi i nieco kosmicznych form.Coś tak prostego i z pozoru znanego dzięki takiemu...


Moda na narty 2010/2011: Stok na różowo

Moda na narty 2010/2011: Stok na różowo 29 listopada 2010 1 komentarz

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Obszerne kurtki i kombinezony wcale nie oznaczają, że nie możecie wyglądać kobieco. W tym sezonie postawcie na odcienie różu, lila i fioletu - z daleko będzie wiadomo, że nadjeżdża modna babka! Ruszaj na zimowe zakupy z Polki.pl!


Omlet cytrusowy

Omlet cytrusowy 26 listopada 2010 1 komentarz

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Sprawdź, jak przygotować ten wyjątkowo pyszny deser!   Wejdź na polki.pl >>


Sesja zdjęciowa Magdaleny Żółkowskiej

Sesja zdjęciowa Magdaleny Żółkowskiej 25 listopada 2010 4 komentarze

Stylistka Sylwia Sokołowska prowadzony przez Stylistka Warszawa Sylwia Sokołowska w kategorii Moda

Tak nostalgicznie dzis troszke wiec pokaze Wam moja jesienna sesję zdjęciową z młodą i zdolną Fotografką 15letnią  Magdaleną Żółkowską  Zapraszam serdecznie :) Wszelkie komentarze mile widziane :)  Wiecej innych prac na www.sylwiasokolowska.com    


Moda dla nastolatek na jesień 2010  xdd

Moda dla nastolatek na jesień 2010 xdd 25 listopada 2010 Brak komentarzy

Moda 2010 prowadzony przez Claudiaxdd w kategorii Moda

                                      Heeiii xdd               Dziś zajme sie waszym stylem na jesień ...   A więc  w zime poleca sie...


Troche o mnie i o tym blogu xdd

Troche o mnie i o tym blogu xdd 25 listopada 2010 Brak komentarzy

Moda 2010 prowadzony przez Claudiaxdd w kategorii Moda

                                       Heii xdd       Witajcie na moim blogu gdzie totalnie poświęce sie modzie .....


Jolanta i Aleksandra Kwaśniewskie - Mam to po tobie

Jolanta i Aleksandra Kwaśniewskie - Mam to po tobie 25 listopada 2010 Brak komentarzy

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Tylko najnowszym wydaniu magazynu Viva! Jolanta Kwaśniewska w ogniu pytań córki Aleksandry! Przeczytaj ten wywiad na polki.pl! >>


Marilyn Monroe - Listy z otchłani

Marilyn Monroe - Listy z otchłani 24 listopada 2010 1 komentarz

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

„Pomocy, pomocy! Czuję, jak życie się do mnie zbliża, a ja pragnę tylko umrzeć!”, krzyczy Marilyn. Ale nikt jej nie słyszy. Bo to tylko zapiski, które sporządza przez 20 lat. Przypadkowo odnalezione zapiski Marylin Monroe, wydane w książce „Fragments: Poems, Intimate Notes, Letters”, stanowią wstrząsający opis jej walki z demonami. Walki przegranej....


Dobierz torebkę do swojej sylwetki

Dobierz torebkę do swojej sylwetki 23 listopada 2010 1 komentarz

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Zbyt mała albo za duża może zachwiać proporcje sylwetki, więc przy zakupie zwróć uwagę nie tylko na walory esteyczne! Wejdź na polki.pl i sprawdź jak dobrać odpowiednia torebkę do swojej figury! >>