Notki w kategorii: Moda


Lovela

Lovela 25 października 2009 Brak komentarzy

Ekskluzywnie prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Moda

Dzoś coś o sprawach bardziej przyziemnych, się znaczy - proszek do prania. Ale proszek wyjątkowy, bo dla kogoś bardzo ważnego - dla dziecka. Markę poznałam dzięki szpitalnej próbce, przy wręczaniu której pani położna przekazała mi wizję uczulen wszelkich, jakich dziecko od "dorosłego proszku" nabawić się może. Tak jakbym w ogóle planowała ubranka Myszki w...


Dziś co nieco o akcesoriach bieliźniarskich

Dziś co nieco o akcesoriach bieliźniarskich 24 października 2009 1 komentarz

Bielizna,akcesoria i itd. prowadzony przez maggieh w kategorii Moda

Witam!!! Dziś przeniosę was w świat akcesoriów bieliźniarskiech. Ponieważ piekna bielizna potrzebuje nie tylko szczególnego miejsca do przechowywania ale potrzebuje środków pielęgnacyjnych. Firma Soyelle specjalizuje sie w niesamowitych akcesoriach do bielizny. Nie tylko świetne woreczki do prania ale i proszki, wode bieliźniarską oraz odpalamiacze. Ale wszystko pokoleii. Na...


Pier(w)si?

Pier(w)si? 24 października 2009 2 komentarze

Mój styl stylem mojej córki prowadzony przez ALICJAtoJA w kategorii Moda

Dziewczyny, powiedzcie mi proszę, co się dzieje z obecna młodzieżą, a właściwie to chodzi mi o 15letnie dziewczynki, które zamiast ślicznych, krągłych piersi mają mega ogromne melony?!Słyszałam, ze podobno tak się dzieje za sprawą dużej ilości chemii która znajduje się w pożywieniu, ale czy to do końca jest prawda?-nie wiem. Co 2-3 dziewczynka widziana przeze mnie na ulicy...


dres dobry na wszystko jest

dres dobry na wszystko jest 24 października 2009 2 komentarze

nasza moda prowadzony przez April211 w kategorii Moda

Bardzo lubie nosić się wygodnie i uważam że dres jest dobrym rozwiązaniem mam nawet swoje ulubione spodnie z pumy i bardzo fajnie się je nosi ....znam też zazratych przeciwników tego stylu i zastanawiam sie czemu przecież dres nie musi się odrazu pojazyć z byciem dresiażem i staniem w kapturze w jakiejś uliczce nieprawdaż przeciez zwykłe proste spodnie dresowe można połączyć...


MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO NOSZENIA ;))

MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO NOSZENIA ;)) 23 października 2009 1 komentarz

nasza moda prowadzony przez April211 w kategorii Moda

MÓJ OSTATANI ZAKUP TO CZARNY ZIMOWY PŁASZCZYK JAKOŚ Z POCZĄTKU NIE MOGŁAM SIĘ DO NEGO PRZEKONAĆ CAŁY CZAS CHODZIŁAM W KURTKACH PŁASZCZYK JEST SUPER MA WYSOKI KOŁNIEŻ I MOGE GO NOSIĆ BEZ SZALIK ORAZ PASEK KTÓRY UWYDATNIA TALIE - A CO NAJWAŻNIEJSZE ZAKOCHAŁAM SIĘ W NIM OD PIERWSZEGO WEJŻENIA. ;)) I TERAZ JEST NAM TAK CIEPLUTKO I DOBRZE RAZEM A TAKIE MIAŁAM OPORY GO KUPIĆ CO...


Pasek River Island

Pasek River Island 23 października 2009 3 komentarze

Shop ’till you drop! prowadzony przez Iza w kategorii Moda

Co to jest? Pasek, dlaczego jest fajny? Bo podobnymi udekorowane były w zeszłym  sezonie sukienki Dolce & Gabbana, a jak wiadomo popularne sieciówki są najczęściej o krok za wielkimi kreatorami. Sukienkę z takim paskiem miała np. Beyonce Knowles na premierze Caddilac Records. Najprostsza bluzka z takim paskiem będzie szałowa. Tylko uwaga. Trzeba mieć naprawdę mocno wciętą...


Kreacje studniówkowe

Kreacje studniówkowe 23 października 2009 1 komentarz

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Jaką kreację wybrać na studniówkę, żeby wyglądać olśniewająco i modnie? Najwyźszy czas o tym pomyśleć!    Przeczytaj studniówkowe porady stylisty na Polki.pl


Jesień 2009

Jesień 2009 23 października 2009 1 komentarz

Mój styl stylem mojej córki prowadzony przez ALICJAtoJA w kategorii Moda

Wylądowałam wczoraj w ciucholandzie jeszcze przed otwarciem. Chciałam sie rozejrzeć zanim pójdę do pracy...chyba cud sprawił, ze udało mi się wytropić uroczy jesienny płaszcz.Niesamowicie wygląda w zestawie z jesiennymi "półbutami". Niestety w domu mam remont, dlatego jakość moich zdjęć jest ograniczona i być może nie uda mi sie zaprezentować pełnego uroku...


Brafitting w praktyce historia kobiety ;D

Brafitting w praktyce historia kobiety ;D 22 października 2009 2 komentarze

Bielizna,akcesoria i itd. prowadzony przez maggieh w kategorii Moda

Witam!!! Dziś właśnie postanowiłam dodać filmik z  Youtube, który opowiada historię kobiety, która przyszła po poradę brafitterską. Nie jest to jakaś niezwykła historia ale jednak daje do myślenia i sugeruje jak bardzo ważny jest dobór odpowiedniego rozmiaru. Film jest po angielsku wiec dla tych co znają jezyk jest bardzo czytelny, dla tych co nie znają obraz poprostu...


Konkurs "Makijaż na Halloween"

Konkurs "Makijaż na Halloween" 22 października 2009 1 komentarz

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Halloween to magiczna noc, podczas której możesz pozwolić sobie na najbardziej wymyślny makijaż. Podziel się z nami pomysłem na tegoroczną stylizację. Weź udział w naszym konkursie! Możesz wygrać specjalny zestaw do makijażu firmy PUPA. Dowiedz się więcej - kliknij tu >>>