Notki w kategorii: Moda


Doda & Nergal - Lekcja życia, lekcja miłości

Doda & Nergal - Lekcja życia, lekcja miłości 3 września 2010 1 komentarz

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Ile można dostać za zdjęcie chorego Nergala? Dziesięć, piętnaście tysięcy złotych? Dlatego w gdańskiej klinice hematologii nie lubią fotoreporterów. Doda jest tam każdego dnia. Ich miłość przechodzi trudny sprawdzian... Więcej faktów o chorobie Nergala i miłości Dody przeczytacie na viva.pl >>


Wieczór;)

Wieczór;) 2 września 2010 Brak komentarzy

Życie Nastolatki prowadzony przez Dorinda w kategorii Moda

 Wieczór... Nic ciekawego...Niewiem co napisać .... Chm...Wiem!!!  Coś wam powiem a to coś jest skierowane do pauliny Dla Pauliny !!! Super konkurs z nagrodami! ######## - zdrap tutaj i zobacz co wygralas. Jeśli wylosowałaś ten znak # znaczy ze masz iQ wysokości obcasa Jeśli wylosowałaś ten znak* znaczy ze masz iQ wysokości wierzy Aifla xD Ale jesli dostalas ten znak @...


Dzisiejszy dzień

Dzisiejszy dzień 2 września 2010 Brak komentarzy

Życie Nastolatki prowadzony przez Dorinda w kategorii Moda

 Dzisiaj moja pierwsza lekcja na serio...Ale nudyyyyyyy tylko omawialismy BHP i ... i... i..........o prawach dziecka itp ... ok opowiadam Rankiem wstałam o 7 00 a miałam na 8.45 wiec poszlam na televizor i oglądałam phineas i ferb ;) Odrazu se wszystko zrobilam i ide do szkoly a w szkole jak w szkole nuda nuda bnuda xD a teraz jestem u Paulinki super dziewcynki no i sie bawimy...


Emmy Awards 2010: Najpiękniejsze gwiazdy

Emmy Awards 2010: Najpiękniejsze gwiazdy 2 września 2010 Brak komentarzy

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Piękne kobiety w pięknych kreacjach na czerwonym dywanie Emmy Awards!   Wejdź na polki.pl i zobacz kreacje gwiazd na rozdaniu telewizyjnych nagród Emmy >>


Cześć!!!

Cześć!!! 1 września 2010 1 komentarz

Życie Nastolatki prowadzony przez Dorinda w kategorii Moda

Hej Wszystkim!!! Dzisiaj pierwszy dzień szkoły:) !!! Niektórzy się cieszą a niektórzy no cóż...Nie są zachwyceni;D Mój brat 7 letni Krzyś dziś dostał TYTĘ ze słodyczami i troche mu podjadłam hehehe...w naszej klasie mamy 2 nowe dziewczyny Natalię i Monikę i dzięki nim bedziemy mogli mieć podział na 2 grupy -czyli chłopcy i dziewczyny ;) wszystkim ten układ się bardzo...


8 mitów na temat odżywiania

8 mitów na temat odżywiania 1 września 2010 Brak komentarzy

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Chcesz jeść mądrze i zdrowo, ale gubisz się wśród niezliczonych teorii dotyczących odżywiania? Specjalnie dla ciebie nasi eksperci obalają żywieniowe mity! Wejdź na polki.pl i sprawdź! >>


Biżuteriowy szał

Biżuteriowy szał 31 sierpnia 2010 Brak komentarzy

O biżuterii prowadzony przez foczkax w kategorii Moda

Witam, Dziękuję za wszystkie przesłane listy o biżuterii, o historii biżuterii najlepiej poczytać na wikipedii Czekam na kolejne listy i szykuje kolejny wpis! pozdrawiam, foczkax


Odmłodzona Anna Popek

Odmłodzona Anna Popek 31 sierpnia 2010 Brak komentarzy

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Na inauguracji nowej ramówki TVP2 Anna Popek wyglądała świetnie! Wejdź na polki.pl i zobacz jak strój może odmłodzić! >>


Przenosze bloga

Przenosze bloga 30 sierpnia 2010 Brak komentarzy

Bielizna,akcesoria i itd. prowadzony przez maggieh w kategorii Moda

Przenosze bloga do adresu blog sklepowy bedzie inny niż tutaj zapraszam. chefsibah.blox.pl/html zapraszam do czytania i komentowania...


Krzysztof Ibisz zapuścił brodę!

Krzysztof Ibisz zapuścił brodę! 30 sierpnia 2010 2 komentarze

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Z dnia na dzień Ibisz wygląda coraz młodziej. Tym razem prezenter postanowił do swojego image'u dodać bródkę. Jak Wam się podoba? Więcej zdjęć Krzysztofa Ibisza z brodą znajdziecie na polki.pl >>