Notki w kategorii: Moda


Trendy jesień-zima 2010: W panterkę

Trendy jesień-zima 2010: W panterkę 28 września 2010 Brak komentarzy

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Panterka i jej podobne zwierzęce motywy są zdecydowanie IN. Nie musisz jednak ograniczać się do klasycznych brązów. W tym sezonie kolorowa panterka przestaje być synonimem kiczu. Śledź najnowsze trendy na polki.pl! >>


Seksowne singielki

Seksowne singielki 27 września 2010 Brak komentarzy

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Są piękne, inteligentne i… wciąż czekają na tego jedynego! Wejdź na polki.pl i sprawdź, które gwiazdy są najgorętszymi partiami do wzięcia i o jakim mężczyźnie marzą. >>


o MAJ gasz

o MAJ gasz 26 września 2010 2 komentarze

Życie Nastolatki prowadzony przez Dorinda w kategorii Moda

W zyciu normalnej dziewczyny zdarzają się jakies dziwne a zarazem fajne zeczy takie jak mi się dzisiaj zdarzyły... Dzisiaj znalazłam 3 małe 3tygodniowe kociaczki w szarym strasznym lesie ... No i co miałam zrobic odrazu je zabralam są u mnie i w tej chwili 19.00 śpią a 2 niechcą pić.. Martwie się onie ale wszystko będzie dobrze :)


sukienki

sukienki 25 września 2010 Brak komentarzy

Moda prowadzony przez colorinspiration w kategorii Moda

znowu trochę sukienek z różnych sklepów: pull&bear , h&m , stradivarius , topshop


Jolanta Pieńkowska - Fortuna i miłość

Jolanta Pieńkowska - Fortuna i miłość 24 września 2010 Brak komentarzy

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Kiedyś komentowano jej dziennikarskie osiągnięcia, dziś – luksusową rezydencję, w której wkrótce zamieszka. Jak bardzo małżeństwo z miliarderem Leszkiem Czarneckim zmieniło Jolantę Pieńkowską? Czytaj więcej na Polki.pl>>


Bolerko;)

Bolerko;) 24 września 2010 Brak komentarzy

Zakupy (nie)kontolowane. prowadzony przez kathiee w kategorii Moda

Nie sobie - a mojej niuni kupiłam;) zobaczymy jak będzie ciepło to będzie na roczek;))   Spodobało mi się;)


Kolczyki

Kolczyki 23 września 2010 5 komentarzy

Szafencja prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Moda

Prosiłam, prosiłam i wyprosiłam:) Specjalnie dla mnie, wyjątkowe, jedyne:)


Ola Chrobak

Ola Chrobak 23 września 2010 Brak komentarzy

Życie Nastolatki prowadzony przez Dorinda w kategorii Moda

Hej sorki ze dluuugo niepisałam niemiałam czasu ale...JUZ MAM XD oki doki Właśnie se gadam z Olką moją kumpelką z nad morza;) Jest bardzo fajowska x] a dzisiaj był normalny nudny dzień więc niemam zadnych wieści... Jutro moze sie cos bedzie dziać   Dozobaczonka;*


Horoskop tygodniowy

Horoskop tygodniowy 23 września 2010 Brak komentarzy

Polkowe hity prowadzony przez Redakcja Polki.pl w kategorii Moda

Horoskop tygodniowy, czyli przyszłość na okres od 23.09 do 30.09 przepowiada astrolog Ryszard Zawadzki. Sprawdź, co mówią gwiazdy na Polki.pl>>>


Buciki ;)

Buciki ;) 22 września 2010 Brak komentarzy

Zakupy (nie)kontolowane. prowadzony przez kathiee w kategorii Moda

Wreszcie przyszły mi buciki - powiem Wam że rewelacja, tylko ciut za duże;/ ale poradzimy sobie ( chyba:P) jesienią juz się cieplejsze podkolanka zakłada - a do nich pasuje;))   Sa przede wszystkim bardzo wygodne a obcasik maja z ekoskórki - reszta zamsz;)