Notki w kategorii: Ogólne


Miley Cyrus i Max Azria dla Walmart

Miley Cyrus i Max Azria dla Walmart 8 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Open Your Eyes prowadzony przez Raindrops w kategorii Ogólne

Milay Cirus i Max Azria wspólnie zaprojektowali linie ubrań dla sieci sklepów Walmart. Jak wam sie one podobają?? Ta kolekcja miała juz premiere.Znalazły się w niej młodzieżowe topy, spodnie, spodenki, koszule, T-shirty, buty i dodatki. Ten sklep niestety jest mało popularny w Polsce nawet nie jestem pewna czy sie wogóle znajduje.Sami ocencie....


H&S

H&S 8 sierpnia 2009 1 komentarz

moje życie i codzienność prowadzony przez kotek115 w kategorii Ogólne

zabrałam sie do nowej zabawy :) troche zaczyna mnie juz to denerwować ale nie poddaje sie xDD  więc za pomoca mojego bloga proszę Was o kliki w ten oto link dzieki temu będę mogla odkryc kolejne płytki i w koncu może wpadnę na jakis szampon czy coś :D http://www.headandshoulders.pl/link.php?code=OwLeP92ere     z góry dziękuje :) 


:))

:)) 8 sierpnia 2009 1 komentarz

moje życie i codzienność prowadzony przez kotek115 w kategorii Ogólne

no i mozna powiedzieć że kolejny tydzien za mna :D tu malowanie, tu sprzatanie, tu pranie, tu gotowanie...  i człowiek nie ma czasu a jak mu sie nic nie chce to siada i strajk xD dzisiaj mam  zaplanowanej troszke roboty :) a wieczorem mega sobotni odpoczynek moze nawet jakis grill :) a wy co tam dzis planujecie?


zima

zima 7 sierpnia 2009 Brak komentarzy

bieszczady prowadzony przez iwa643 w kategorii Ogólne

zima wyciąg


zima

zima 7 sierpnia 2009 Brak komentarzy

bieszczady prowadzony przez iwa643 w kategorii Ogólne

zima


kolejny dzień

kolejny dzień 7 sierpnia 2009 Brak komentarzy

to tylko ja prowadzony przez mamka84 w kategorii Ogólne

I rozpoczął się kolejny beznadziejny dzień.Mam nadzieje że teraz bedzie dobrze bo noc nie przespana, dzieki mojemu kochanemu męzowi.Jak można byc tak nieodpowiedzialnym człowiekiem?! Nie wiem sama. Mamy 2 kredyty tyle opłat a on w czasie naszego kryzysu finansowego musiał sie nachlac i to nie wiadomo gdzie i z kim.Odkąd jego brat nazwał Go pantoflażem nic mi nie chce mówic.Po 5...


06.08.2009

06.08.2009 6 sierpnia 2009 Brak komentarzy

to tylko ja prowadzony przez mamka84 w kategorii Ogólne

Kolejny dzień, kolejne zmaganie sie z samym soba. Źle sie czuje,nie mam szczescia w życiu ,tylko nie wiem dlaczego to właśnie ja mam takiego pecha.Chciałabym miec takiego farta jak co niektórzy ale niestety życie doświadcza mnie tylko problemami, i wiecznym cierpieniem.hmmmm moze jutro bedzie lepiej?? Chciałabym, ale czy to mozliwe?A może taki jest los uśmiechniętej pesymistki:)))


nad rzeczka

nad rzeczka 6 sierpnia 2009 Brak komentarzy

bieszczady prowadzony przez iwa643 w kategorii Ogólne

nad rzeczka


Na początek...

Na początek... 6 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Patrząc w nieznane prowadzony przez Foltynka w kategorii Ogólne

Trudno pisać o sobie, tym bardziej jeśli siebie nie zna się do końca. Jestem na przełomie mojego życia - już za miesiąc wychodzę za mąż, w grudniu urodzi się moje dziecko. Tak szybko się wszystko zmienia, całe moje życie. Boje się trochę tego co przyniesie los - chyba jak każdy. Każdy nowy dzien witam z radością i obawą, że ta radość długo nie będzie trwać. Ta obawa...


droga w góry

droga w góry 6 sierpnia 2009 1 komentarz

bieszczady prowadzony przez iwa643 w kategorii Ogólne

droga w góry