Notki w kategorii: Ogólne


Słowem wstępu...

Słowem wstępu... 1 sierpnia 2009 Brak komentarzy

W nieśpiesznym świecie słów prowadzony przez anakea30 w kategorii Ogólne

... jedynie się przywitam. Dziś dzień tak piękny i słoneczny, że szkoda tracić czas. I na gotowanie, i na sprzątanie, i na siedzenie przed komputerem. Lubię pisać. Najchętniej, gdy zapada zmrok. Cały dom śpi, a ja mogę wówczac przelewać "na papier" swoje myśli. I wrażenia minionego dnia...


urwanie głowy

urwanie głowy 31 lipca 2009 Brak komentarzy

I feel alive prowadzony przez MRS w kategorii Ogólne

wreszcie trochę odpoczynku i weekend za pasem wczorajsza mordercza charówka mnie do cna wyssała z energii, na początek tyranie w pracy, aż mózg mi się lasował, później przejazd do miasteczka rodzinnego i powrót, czemu urzędy miast mają otwarte swoje placówki tylko do 17? ech... ale co by nie powiedzieć za miesiąc nowy komplet dokumentów będę miała, Grochówka będę pełną...


czwartek :)

czwartek :) 30 lipca 2009 2 komentarze

moje życie i codzienność prowadzony przez kotek115 w kategorii Ogólne

rozpoczynam kolejny dzien :) wstałam około 8 wyprawilam syna, wyjechał do pracy do poniedzialku :) zjadłam śniadanko nastawiłam niedawno na obiadek i tak sobie oglądam tv i przeglądam stronki internetowe ;) tu cos napiszę tu cos poczytam tu cos nowego sie dowiem :) a i zbieram głosy w konkursie walcze o ciuszki dla córy ale jest ciężko :(  oczywiscie nie poddaje sie :)


disco polo

disco polo 30 lipca 2009 5 komentarzy

moja muzka! prowadzony przez kotek115 w kategorii Ogólne

Zaczynam od tego typu muzyki :) bo przecież zna go każdy z nas tylko wstydzimy się słuchac tej oto muzyki nie rozumiem dlaczego ale ok... Boys jak dla mnie najlepszy! Ilość piosenek artysty - 164 1. Boys - 16 lat miałaś 2. Boys - 4 Razy Po 2 Razy 3. Boys - A ja się teraz bawię 4. Boys - A teraz łapy w górę 5. Boys - Ach te dziewczyny 6. Boys - Agnieszka 7. Boys -...


godzina za godziną

godzina za godziną 29 lipca 2009 Brak komentarzy

moje życie i codzienność prowadzony przez kotek115 w kategorii Ogólne

godzina za godziną ucieka a ja dalej nie mam co ze sobą zrobic ech xD tak siedze na kompie tu cos popisze tam cos popisze na allegro popatrze moze zaraz cos kupię :D chociaz listonosz mnie odwiedzi bo ostatnio nagrod brak szczęscie opuściło ;( ale wróci napewno :) musi :) jeszcze tu dzis moze coś dopisze :))


tak na początek :)

tak na początek :) 29 lipca 2009 1 komentarz

moja muzka! prowadzony przez kotek115 w kategorii Ogólne

jeżeli chodzi o mój gust muzyczny to jest on bardzo zróżnicowany słucham wszelkiego rodzaju muzyki poczynając od klasyki a konczać na  hip hopie ;D słucham tego co wpada w me ucho :)) i tu przedstawie taka moja liste muzyczną :)


środa :)

środa :) 29 lipca 2009 1 komentarz

moje życie i codzienność prowadzony przez kotek115 w kategorii Ogólne

byłam dziś znowu w tej kukurydzy  dobrze ze to się juz lkonczy troche porobiłam i do domu gotowac bo dzieciaki dzis w domku :D w sumie nie mam nic ciekawego do opisania wiec zakanczam na wstępie tę notkę i lecę na zupkę :D


deszczowo

deszczowo 28 lipca 2009 Brak komentarzy

przeciętności prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Ogólne

Senne popołudnie, w końcu spadł deszcz, rano było zbyt parno. Oluś i Gabrysią mają popołudniową dżemkę. Każda mama marzy o wolnej chwili, a gdy ją mam, to tęsknię za dziećmi zamiast się czymś zająć. A propo zajęcia. Skończył mi się urlop macierzyński :(( i muszę znaleźć pracę, a moje maleństwa pod opiekę babci :(( Niestety rynek pracy w moim miasteczku nie...


wynajem mieszkań

wynajem mieszkań 28 lipca 2009 Brak komentarzy

I feel alive prowadzony przez MRS w kategorii Ogólne

w dzisiejszej darmowej gazetce przeczytałam o castingach w wynajmu mieszkań, aż mi się przypomniały trzy próby :) uśmiech sam ciśnie się na twarzy pierwsza :) ul. Ząbkowska piękne mieszkanie w starej kamienicy ale były dwa mankamenty mój pokój miał być przechodni i na podwórku stali dziwni ludzie, gdy o nich zapytałam okazało się, że to złodzieje w dzień pilnują...


upalny dzień...

upalny dzień... 28 lipca 2009 Brak komentarzy

I feel alive prowadzony przez MRS w kategorii Ogólne

piasek, plaża morze, palmy, hamak, drink w ręce, kapelusz na głowie i pan wachlujący moje prawie nagie ciało :D niewiele potrzeba do szczęcia... tymczasem przygniata mnie roztopiony asfalt miasta, tramwaje w których miejsca wszystkie zajęte i ta ciepła zupa wlewajaca się oknami... nie ma to jak lato w mieście...