Notki w kategorii: Ogólne


ciekawe jak to bedzie

ciekawe jak to bedzie 15 sierpnia 2009 3 komentarze

myszkolandia ;p prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Ogólne

zastanawiam sie jak to bedzie jak wyjedziemy, jak tam bedzie, jak Gabrysia bedzie znosic rozstanie z dziadkami... i wogole jak mio rodzice i tescie zareaguja jak im powiemy.. pewnie dopoki nie zobacza biletow to nie uwierza.. Sama sie boje jak sobie poradze, bo niby umiem po angielsku sie porozumiewac, ale tam z prawdziwymi anglikami nie wiem  jak to bedzie ... Jutro mówimy rodzicom i...


koncert trwa

koncert trwa 15 sierpnia 2009 Brak komentarzy

bieszczady prowadzony przez iwa643 w kategorii Ogólne

słychac na całe miasto


wkoncu cisza ;D

wkoncu cisza ;D 15 sierpnia 2009 Brak komentarzy

myszkolandia ;p prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Ogólne

wkoncu dzieciaki śpią... teraz herbatka i film ;-)


i dzień sie kończy..

i dzień sie kończy.. 15 sierpnia 2009 2 komentarze

myszkolandia ;p prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Ogólne

Dzieciaki wykąpane, Maksio nakrmiony, leży w łóżeczku i chyba zaśnie, Gabrysia natomiast marudzi juz tak że szału można dostać nie spała w dzień i jest teraz tak zmęczona że masakra, ale spać za nic nie chce iść... w telewizji jak zywkle w sobotnie wieczorem nic interesujacego nie leci pozostanie nam jakiś film na laptopie.. tylko niech te dzieciaki juz zasna.. kocham je z...


leniuchowanie ;p

leniuchowanie ;p 15 sierpnia 2009 Brak komentarzy

myszkolandia ;p prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Ogólne

stwierdziliśmy z Mężem że dzisiaj nie robię obiadu i zamiast tego pojechał i kupi kebab ... takie odskoczenie od normy ... teraz wyleguje się na łóżku z laptopem na kolanach i popijam kawke, mąż jakiś mecz ogląda, Maksio śpi a Gabrysia zmęczona jak nic ale twardo buduje domki z klocków, podejrzewam że zaśnie miedzy klockami ;p mieliśmy gdzieś wyjść ale zadzwoniła...


ksu

ksu 15 sierpnia 2009 Brak komentarzy

bieszczady prowadzony przez iwa643 w kategorii Ogólne

dzis koncert KSU idziemy wieczorkiem


nuda ;/

nuda ;/ 15 sierpnia 2009 1 komentarz

myszkolandia ;p prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Ogólne

ehh niby święto, pogoda ładna a nuda dookoła... Gabrysia bawi się w swoim pokoju nawet na nas uwagi nie zwraca. Maksiu też wyjątkowo cicho dzisiaj.. Nawet pomysłów na dalszą część dnia nie mamy ;/ w telewizji też jak zwykle nic nie leci.. nie lubię takich dni..


Metallica

Metallica 15 sierpnia 2009 Brak komentarzy

moja muzka! prowadzony przez kotek115 w kategorii Ogólne

Metallica – amerykański zespół heavymetalowy założony w Los Angeles w 1981 roku przez Jamesa Hetfielda i Larsa Ulricha. Uważany za jeden z najważniejszych i najbardziej wpływowych zespołów heavymetalowych lat 80 oraz najbardziej innowacyjny zespół metalowy od drugiej połowy lat 80. do końca lat 90   Pomysłodawcą nazwy Metallica był promotor muzyki metalowej w San...


Macca Squad

Macca Squad 15 sierpnia 2009 Brak komentarzy

moja muzka! prowadzony przez kotek115 w kategorii Ogólne

Macca Squad – polski zespół muzyczny tworzący hip-hop. Formacja powstała ok. 1999 roku. Składa się z czterech raperów: Cegła, Żółw, Kaiser, I.W.I. W 2003 roku powstał album demo grupy. W 2006 ich utwory znalazły się na ścieżkach dźwiękowych do filmów Stunt Days II, oraz Stunt Days III. W 2007 wydali płytę Test nakładem wytwórni Wielkie Joł KATALOG UTWORÓW:...


Lady Pank

Lady Pank 15 sierpnia 2009 1 komentarz

moja muzka! prowadzony przez kotek115 w kategorii Ogólne

Lady Pank – polski zespół rockowy założony w 1981 roku w Warszawie przez Jana Borysewicza i Andrzeja Mogielnickiego. Jedna z najpopularniejszych grup w historii polskiego rocka. Zespół wydał ponad 20 płyt i dziesiątki przebojów, m.in. "Tańcz głupia, tańcz", "Mniej niż zero", "Wciąż bardziej obcy", "Kryzysowa narzeczona", "Zamki...