Notki w kategorii: Ogólne


BeZ tYTuŁu

BeZ tYTuŁu 15 stycznia 2010 Brak komentarzy

młoda mama na obczyźnie prowadzony przez zosiag85 w kategorii Ogólne

Znów nie chce mi się iść do pracy. A miałam chwilę wolnego, bo prawie tydzień. Ale to nie odpoczynek kiedy sie jest chorym. A byłam przeziębiona przez siedzenie na kasie koło tych wciąż otwierających sie drzwi. Mam nadzieję, że szybko zleci. Tak, praca którą tu wykonuję nie jest szczytem moich marzeń. Muszę to powiedzieć głośno: jestem kasjerką. Oczywiście chciałam to...


Nerwowo...

Nerwowo... 15 stycznia 2010 Brak komentarzy

Perypetnie mamy Ili i chłopaków prowadzony przez ilapop w kategorii Ogólne

Dziś jestem nerwowa… Adi do szału mnie doprowadzał do Żółtej goraczki z sikaniem w majteczki… Wołał na nocnik, jak już zrobił… Przebierałam go z 15 razy!!! Wieczorem czapnął ostry nóż i wymachuje sobie Na wszystkie strony!!! Aż mnie głowa zaczęła bolec od tego wszystkiego. W końcu o 22 poszedł spać… Więc mam chwilę wolnego…...


dowcipy o seksie c.d.

dowcipy o seksie c.d. 15 stycznia 2010 1 komentarz

Świat okiem faceta prowadzony przez robocik w kategorii Ogólne

Kłótnia w łóżku: - To ty pierwsza zaczęłaś! - Tak, bo ty pierwszy skończyłeś! * * * Lekcja poglądowa w szkole podstawowej. Pani wychowawczyni pyta dzieci jakie znają nowości farmaceutyczne ostatnich miesiecy. Oczywiście Jasio jako pierwszy podnosi rączke i krzyczy: - Ja, ja. Pani pyta: - Jasiu powiedz nam jakie znasz najnowsze lekarstwa. - Viagra, proszę pani. Zaskoczona...


dowcipy o seksie, na poczatek żeby było śmiesznie

dowcipy o seksie, na poczatek żeby było śmiesznie 15 stycznia 2010 Brak komentarzy

Świat okiem faceta prowadzony przez robocik w kategorii Ogólne

Rozpracowano skład viagry: - piramidon - 2% - aspiryna - 2% - paracetamol - 4% - krochmal - 2% - utwardzacz do kleju epoksydowego - 90% * * * Seks to nie szachy, kończenie w trzech ruchach nie robi wielkiego wrażenia. * * * Tirówka wychodząc z kabiny: - Bywaj zdrów! * * * Z listu do kochanki: ...jedną ręką trzymam Twoją fotografię, a drugą ręką myślę o Tobie... * * *...


PoCzĄtEk

PoCzĄtEk 15 stycznia 2010 2 komentarze

młoda mama na obczyźnie prowadzony przez zosiag85 w kategorii Ogólne

Witam serdecznie wszystkich, którzy zajrzą na mój blog. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę. Zacznę od przedstawienia się. Mam 24 lata, z Polski wyjechałam pół roku po ślubie. W Irlandii jestem prawie dwa lata ( jestem tu oczywiście z mężem ) i spodziewamy się naszego maleństwa, które póki co będę nazywać fasolkiem :) Zapraszam do lektury i dyskusji.


Metoda dietetyczna i owulacyjna

Metoda dietetyczna i owulacyjna 15 stycznia 2010 16 komentarzy

Od dojrzewania do macierzyństwa prowadzony przez ilapop w kategorii Ogólne

   A więc zaczynamy!!!   Metody planowania płci:   -dietetyczna -owulacyjna -selnas -selekcji plemników   Oraz jest jeszcze inna metoda Chińskich tablic. Również ją opiszę mimo że nie należy Do naturalnego planowania rodziny.     Metoda dietetyczna   -żeby począć chłopca: Słona dieta sprzyja (podobno) poczęciu chłopca...


Chłopiec czy dziewczynka?

Chłopiec czy dziewczynka? 15 stycznia 2010 3 komentarze

Od dojrzewania do macierzyństwa prowadzony przez ilapop w kategorii Ogólne

Chłopiec czy dziewczynka???   Wiadomo, każdy rodzic chce żeby było zdrowe!!! Ale fajnie jest wiedzieć jaka będzie płeć, A jedni wolą poczekać na tę niespodziankę. Ale czy My jako ludzie mamy wpływ na to Czy urodzi się chłopiec czy dziewczynka???   W jakimś stopniu- TAK!!!   Wiadomo, nie każdy w to wierzy, Ale i ja nie karze im Wierzyc w to co...


No to siup

No to siup 15 stycznia 2010 Brak komentarzy

Świat okiem faceta prowadzony przez robocik w kategorii Ogólne

Idąc wzorem Ziemkiewicza czy Senszyn będę blogował. A co, napiszę to i owo czasem, skomentuje tego i tamtego, albo tą i tamtą, bo przecież teraz wszędzie jest równouprawnienie. pozdróffka


Prostata a potencja

Prostata a potencja 15 stycznia 2010 1 komentarz

o wszystkim i o niczym prowadzony przez robocik w kategorii Ogólne

Tym razem będzie o prostacie i jej związku z impotencją, bo taki związek oczywiście istnienie i jest problemem dla dużej i ciągle rosnącej grupy mężczyzn. Niestety, jak każda część ciała człowieka, nawet taka jak kawałek skóry, oko czy dziąsło prostata jest narażona na choroby nowotworowe. Jak w przypadku każdego nowotworu, również i tutaj niezwykle liczy się jego...


Rozterki młodej mamy

Rozterki młodej mamy 14 stycznia 2010 3 komentarze

Życie zaczyna się po 30-tce prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Ogólne

Metryka swoje a ja swoje. Może wiekowo to ja juz taka młoda nie jestem, raczej jestem dojrzałą mamą (chyba wreszcie w ogóle dojrzałam), ale młoda duchem na pewno. Wczoraj byłam w MOPSie, ponieważ skończył mi się zasiłek i teoretycznie zostałam bez dochodów. Z moim Markiem żadnej przysięgi w obliczu Boga, ani żadnej eleganckiej pani w USC sobie nie składaliśmy, więć,...