Notki w kategorii: Ogólne


na przekór

na przekór 30 grudnia 2009 Brak komentarzy

niekończąca się historia prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Ogólne

Taka jestem dzisiaj zmeczona :) bojami z samą sobą i własnymi przekonaniami. Na przkór wszystkim złym próbuje wierzyć, że zmiany są możliwe... Potrzebna motywacja pozytywna a zatem cytatów kilka: "Musisz pozbyć się myśli o współzawodnictwie. Masz tworzyć, a nie konkurować o to, co już zostało stworzone." Wallace D. Wattles TRZECIE PRAWO CHISHOLMA Wszystko, co...


Seks i jego "odmiany"

Seks i jego "odmiany" 29 grudnia 2009 1 komentarz

Od dojrzewania do macierzyństwa prowadzony przez ilapop w kategorii Ogólne

  Seks   Czyli stosunek płciowy 2 lub więcej osób Jest to cały zespół czynności i zachowań . W jego trakcie dochodzi do zbliżenia z użyciem narządów płciowych.   Rodzaje seksu   -heteroseksualizm-współżycie osób przeciwnej płci -homoseksualizm-współżycie osób ten samej płci -seks grupowy   Fazy seksu Faza pożądania i pobudzenia erotycznego...


Narządy rozrod kobiety

Narządy rozrod kobiety 29 grudnia 2009 1 komentarz

Od dojrzewania do macierzyństwa prowadzony przez ilapop w kategorii Ogólne

Zewnętrzne narządy rozrodcze kobiety składają się z : Wzgórka łonowego Warg sromowych większych Warg sromowych mniejszych Opuszka przedsionka pochwy Łechtaczki   Wewnętrzne z :     Jajników Jajowodów Macicy Pochwy   Funkcja poszczególnych części:   Wzgórek łonowy   Wyniosłość utworzona przez tkankę tłuszczową O różnej grubości...


Wstęp

Wstęp 29 grudnia 2009 Brak komentarzy

Od dojrzewania do macierzyństwa prowadzony przez ilapop w kategorii Ogólne

Jednak założony… Mam nadzieje, że się przyda. Nie tylko mi…. Są różne kategorie, ale będzie ich na pewno więcej. Żeby łatwiej było można znaleźć to Czego się szuka Liczę na Waszą pomoc i wsparcie. Piszcie, o czym jeszcze chciałybyście poczytać Dowiedzieć się Komentarze i opinie jak najbardziej na miejscu.   Więc zaczynamy!!!


W Jego oczach można się zakochać

W Jego oczach można się zakochać 29 grudnia 2009 4 komentarze

Perypetnie mamy Ili i chłopaków prowadzony przez ilapop w kategorii Ogólne

Mieliśmy dziś rano kolędę. Mamy bardzo fajnego księdza i uwielbia dzieci. Dał Adiemu błogosławieństwo i ucałował w czółko A Adaśko był bardzo grzeczny i trochę zawstydzony, Ale potem już się ośmielił. Dostał obrazek J I ksiądz powiedział że ma piękne oczy, takie czarne… I że W Jego oczach można się zakochać…   Takiego komplementu pod adresem mojego...


I po Świętach

I po Świętach 29 grudnia 2009 Brak komentarzy

Lilja prowadzony przez dave84 w kategorii Ogólne

No i skończyły się Święta...w tym roku był to wyjątkowe dni dla mnie, głównie za sprawą pewnej dziewczyny;) A dodatkową atrakcją było wesele 26 grudnia;)


ile czasu spedzac

ile czasu spedzac 29 grudnia 2009 6 komentarzy

to i tamto prowadzony przez siwaczarna w kategorii Ogólne

ile czasu spedzac na portalu by byc w pierwszej 10 .dwie ,trzy godziny a moze cały dzien .staram sie spedzac kazda wolna chwile ale widze ze i to jest za mało


Maniak!!!

Maniak!!! 29 grudnia 2009 5 komentarzy

MIKSER prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Ogólne

Ależ mieliśmy popołudnie!!! Od 17-tej byliśmy w "Raju dla dzieci" - sali zabaw Ok Parku w Głogowie. Wykupiliśmy jedną godzinę, by "zbadać" jak to nasze dziecię będzie się tam czuło, bawiło.. i bez obaw, Piotruś dał czadu ;o) tzn. całą wykupioną godzinę spędził w jednym miejscu!!! Tzn. upodobał sobie żółty samochodzik i w nim siedział i piszczał z...


Orginalny prezent dla lubego albo lubej

Orginalny prezent dla lubego albo lubej 28 grudnia 2009 13 komentarzy

Rózne głupotki prowadzony przez twity12 w kategorii Ogólne

Taki prezent zakupił na gwiazdkę mój braciszek swojej lubej.   A ja zrobiłam fotkę i wysłałam mpojemu mężowi bo choć to mogłam mu dać za pomocą komputerka :) 


i po świętach...

i po świętach... 27 grudnia 2009 3 komentarze

MIKSER prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Ogólne

...minęły jak co roku, szybko!!! za szybko, no nie? tyle zamieszania, przygotowań, stresu czy wyjdzie, czy na czas... a tu pyk, i po świetach... My byliśmy od rana do wieczora w "rozjazdach" po rodzinie, bliższej i dalszej. Podróżowanie zaczęło się w Wigilię, bo tutaj w domu z moimi rodzicami w tym roku zasiedliśmy do kolacji już o godzinie 16-tej, by o godzinie 19-tej...