Notki w kategorii: Pamiętniki


Problemy z przeprowadzką...

Problemy z przeprowadzką... 17 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Życie na końcu świata prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Pamiętniki

A już sie cieszyłam, że przeprowadzimy sie do końca tygodnia...Niestety musimy poczekać z podpisaniem kontraktu bo poprzedni właściciel jeszcze sie nie wyprowadził do końca....A już chciałam zacząć remoncik


Witam

Witam 17 sierpnia 2009 Brak komentarzy

!!!PiNK!!! prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Pamiętniki

Nie wiadomo czemu postanowiłam założyc bloga. Może w ten sposób pragnę utrwalic ulotne chwile. Czas tak szybko płynie... Wkrótce skończę 20 lat. W sumie sama nie wiem czego chcę  ani kim chcę byc. Studiuję na kierunku, który lubię tylko gdzie znajdę po nim pracę? Nie jestem pesymistką. Ostatnio po prostu co raz więcej myślę o swojej przyszłości. Mam wspaniałego...


śpioch

śpioch 15 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Życie na końcu świata prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Pamiętniki

nie moge dobudzić śpiocha...chyba z fiesty dzisiaj nic nie wyjdzie...


Fiesta

Fiesta 15 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Życie na końcu świata prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Pamiętniki

Zaraz budze mojego i idziemy na fiesty. .!!! Już sie doczekać nie mogę.Dawno nie byłam...


kot terrorysta

kot terrorysta 15 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Życie na końcu świata prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Pamiętniki

Dzisiaj od samego rana kot postanowił wysłać mnie na tamten świat... Wstaje sobie z ranka, jeszcze taka zaspana, podnosze persjany w oknie a tu kot na mnie skacze...myślałam, że zawalu dostane, tak mnie wystraszył....Potem drugi raz....idę sobie, niczego nie świadoma do pokoju z miseczką cieplej zupki, a tu z łazienki znowu kot skoczyl na mnie z pazurkami...niestety źle obliczył...


Przeprowadzka

Przeprowadzka 15 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Życie na końcu świata prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Pamiętniki

Właśnie miałam telefon z agencji...nasze nowe mieszkanko jest już gotowe...NARESZCIE! wkońcu będziemy na swoim heh...W poniedziałek idziemy podpisać kontrakt...Już sie nie moge doczekać...chociaż troche będzie z tą przeprowadzką...latanie w te i we wte...no ale cóż....Trzeba dążyć do celu


(brak) życie towarzyskie

(brak) życie towarzyskie 15 sierpnia 2009 1 komentarz

Mój swiat... prowadzony przez magda22cierocka w kategorii Pamiętniki

nudne jest to moje zycie, nic sie nie dzieje ciekawego nie mam o czym pisac  :( a pisac lubie tylko o czym skoro całymi dniami siedze w domu:( wiesz co sobie mysle ze tak to juz musi byc jedni maja udane zycie towarzskie a inni musza siedziec w domu zeby była równowaga a do d... z taka równowaga bo podziało sie gdzies moje zycie towarzyskie :( mała spi facet spi a ja co?? siedze...


36 tyg. cd

36 tyg. cd 13 sierpnia 2009 Brak komentarzy

ciąża - cud natury prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Pamiętniki

13.08.2009 Chyba coś wczoraj wisiało w powietrzu, od wtorku wieczór bolała mnie głowa, niby nic takiego ale czułam dyskomfort. Przestała dopiero wczoraj wieczorem. Mierzyłam ciśnienie wczoraj - strasznie mi skakało i było raczej wysokie. Na szczęście dzisiaj jest już OK zarówno ciśnienie jak i głowa przestała boleć. Muszę się przyznać, że byłam trochę...


o czym by tu pisac...

o czym by tu pisac... 12 sierpnia 2009 Brak komentarzy

Mój swiat... prowadzony przez magda22cierocka w kategorii Pamiętniki

w sumie to nie mam o czym pisac tyle ze wedrowałysm,y z sandra dzisiaj cały dzien i ze na koniec zepsul sie pociag do domu :( jak na złość wtedy kiedy musze byc szybko w domu cos idzie nie tak : /  mała marudziła padał deszcz a ja zostawiłam folie przeciwdeszczowa na wózek w domu, koszmar w autobusach tłok a pociagu tłok wszyscy sie o siebie przewracaja jua standardowo...


konkurs.....

konkurs..... 12 sierpnia 2009 Brak komentarzy

MyComplicatedLife prowadzony przez Ann89 w kategorii Pamiętniki

 Wzięłam wczoraj udział w konkursie na Polki.pl coś o "drobnych przyjemnościach" coś na poprawę humoru :) No to napisałam tak:   Po pierwsze SEKS z moim cudownym chłopakiem Poprawia się humor od razu... czuję się bardziej kobieca, kochana i wypoczęta a w ramionach mojego misia czuję się bezpieczna i wiem że on mnie obroni.. W sumie jeśli akurat mam zły...