Notki w kategorii: Uroda


Redness solutions...

Redness solutions... 2 grudnia 2009 Brak komentarzy

Simply Irresistible prowadzony przez Elektraa w kategorii Uroda

Kolor czerwony najlepiej wygląda na ustach, a nie na policzkach. Jeśli ktoś ma tendecję do rumieńców, to wie, o czym mówię. Ja niestety należę do grona osób, których twarz okrywa żywy rumień. Dlatego wciąż szukam produktu, który pomoże mi to ukryć. Na odsiecz ruszyła mi marka Clinique, a właściwe jej innowacyjny kosmetyk Redness Solutions Instant Relief Mineral Powder...


Piekne ciało w 2 tygodnie PowerSlim ACTIVE

Piekne ciało w 2 tygodnie PowerSlim ACTIVE 2 grudnia 2009 2 komentarze

kobieta prowadzony przez Marta Tusia w kategorii Uroda

                       Piękne ciało w 2 tygodnie! Jest wkoncu w naszym miescie maszyna wspomagajaca odchudzanie Hurra, ciesze sie bo faktycznie pomaga po 40 min wazylam kilo mniej i spalilam 2000 kacl :D:D:D podczas Cwiczeń znajduje się przed Toba Plazma na której możesz...


BRĄZOWO-ŁOSOSIOWY

BRĄZOWO-ŁOSOSIOWY 2 grudnia 2009 5 komentarzy

MOJE MAKIJAŻE... prowadzony przez sweet_madzia w kategorii Uroda

MAKIJAŻ BARDZO DELIKATNY ALE WYRAZNY I WIDOCZNY....WYKONANY NA SPECJALNE ŻYCZENIE KILKU DZIEWCZYN:)


Jesienne przymrozki

Jesienne przymrozki 2 grudnia 2009 Brak komentarzy

makeup prowadzony przez RosaDorn w kategorii Uroda

Zdjęcie konkursowe


Black and White

Black and White 1 grudnia 2009 5 komentarzy

Prosto w oczy prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Uroda

Hejka Dziewczyny dziś makijaż czarno-biały.Powoli zastanawiam sie nad makijażem na Sylwestra ,choć nawet planow jeszcze nie mam, ani kreacji:D ale makijaż tak ,min.to jeden z wielu moich pomysłów na tę wyjatkowa noc.Dziękuję za komentarze na blogu i za uwagi dotyczące pokazywania moich zdjęć,wzięłam je sobie do serca i mam nadzieję ,że teraz są one wyrazniejsze:))...


ŻÓŁTO-POMARANCZOWY

ŻÓŁTO-POMARANCZOWY 1 grudnia 2009 4 komentarze

MOJE MAKIJAŻE... prowadzony przez sweet_madzia w kategorii Uroda

PRZEZ DŁUGI OKRES NIE MIAŁAM CZASU ROBIC MAKIJAŻY .....NIESTETY...ALE POSTARAM SIE NADROBIC ZALEGŁOŚCI!DZIŚ WYMYŚLIŁAM DOŚC PROSTY MAKIJAŻ W KOLORKACH KTÓRYCH WOGÓLE PRAWIE NIE UZYWAM....


Simply Irresistible - Listopad

Simply Irresistible - Listopad 30 listopada 2009 Brak komentarzy

Simply Irresistible prowadzony przez Elektraa w kategorii Uroda

W tym miesiącu wybór był wyjątkowo trudny. W ostatnich miesiącach 2009 roku, wiele naprawdę godnych polecenia kosmetyków, miało swoje premiery. Jednak miejsce pierwsze przypadło.... Kosmetykom do makijażu marki Fred Farrugia!! Świetna jakość, piękne barwy, innowacyjna forma to nie jedyne z zalet tych produktów. Polecam, są genialne!  


Makijaz artystyczny ;)

Makijaz artystyczny ;) 30 listopada 2009 4 komentarze

Makijaż-by piękno wydobyć... prowadzony przez Agnieszka Merklinger w kategorii Uroda

Makijaz wykonany przez mojego kolegé Mariusza do sesji fotograficznej :) Stylizacja na ... czarownice chyba :D


Oko Broko

Oko Broko 30 listopada 2009 2 komentarze

Makijaż-by piękno wydobyć... prowadzony przez Agnieszka Merklinger w kategorii Uroda

Dzis wstawiam moje makijaze z ostatniego tygodnia, bo mam wolne od pracy i nareszcie moge troche posiedziec na blogu :) Tu przedstawiam oko makijazu andrzejkowego- tylko w wersji z kwiatkiem :D


Królowa Indygo

Królowa Indygo 30 listopada 2009 3 komentarze

Makijaż-by piękno wydobyć... prowadzony przez Agnieszka Merklinger w kategorii Uroda

Listonosz dostarczyl mi dzisiaj paletke do makijazu firmy Outdoor Girl (OG), wiec od razu przetestowalam já :D Jest naprawde bardzo fajna :) Wykorzystalam tylko 2 cienie do tego makijazu i blyszczyk :)   Twarz: podklad NormaTeint ( 25 Nude) puder- kompakt Synergen Rossmann ( 02 Beige) kulki brazujace Sensique Oczy: kredka granatowa My Secret (DN) Cien kremowy?...