Notki w kategorii: Uroda


Jesienny nostalgiczny...

Jesienny nostalgiczny... 25 listopada 2009 3 komentarze

Makijaż-by piękno wydobyć... prowadzony przez Agnieszka Merklinger w kategorii Uroda

Jesien, szaro buro, czasem ponuro... Ale na oku nie busi tak byc.. Odcienie rózu, niebieskosci z odrobina czarnego cienia... Twarz: podklad Vichy, róz paletka VIP Astor Oczyska: Róz - pylek OPIA, niebieskosc Inglota, Czarny pylek OPIA Usta: neutralne - podklad...


Delikates...

Delikates... 25 listopada 2009 2 komentarze

Makijaż-by piękno wydobyć... prowadzony przez Agnieszka Merklinger w kategorii Uroda

Witam :* Cos nie w moim stylu-czyli delikatnie ;p Cienie: zólty i rozowy Inglot :)


Zaatakowana przez Wampira....

Zaatakowana przez Wampira.... 25 listopada 2009 1 komentarz

Makijaż-by piękno wydobyć... prowadzony przez Agnieszka Merklinger w kategorii Uroda

W3oraj wieczorem, zostalam zaatakowana przez Wampira... O zgrozo stalo sie to niespodziewanie .. Ataku dokonal z przyczajenia ;) A tak serio to kosmetyki uzyte do wykonania to : Bialy cien na twarz z palety Baylis & Harding Fioletowe cienie- paleta VIP z Astora i My Secret Czerwony cien- Inglot Na ustach prócz fioletu-czarny cien Inglot i blyszczyk z IsaDora-przydal sie...


bodypainting

bodypainting 24 listopada 2009 Brak komentarzy

makeup prowadzony przez RosaDorn w kategorii Uroda

wiosna


Konkursowy ;)

Konkursowy ;) 24 listopada 2009 4 komentarze

Makijaż-by piękno wydobyć... prowadzony przez Agnieszka Merklinger w kategorii Uroda

Oto makijaz zrobiony na potrzeby konkursu, który udalo sei w3oraj wygrac..I chcialam pogratulowac rowniez Maii -cudowny makijaz :** Temat: Zrób sobie zdjęcie w najbardziej szalonym makijażu.. No wiec szalenstwo na o3ach i ustach :D  


Masło do ciała Farmona

Masło do ciała Farmona 24 listopada 2009 4 komentarze

jestem kobietą prowadzony przez April211 w kategorii Uroda

Powiem wam że to jeden z najlepszych ostatnio kosmetyków które mi wpadły w ręce super konsystencja nawilża doskonale a zapach och super pobudza zmysły i odrazu mam lepszy humor.   Radość i energia na cały dzień! Gęste masło do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i apetycznym zapachu kiwi ze słodką nutą karamboli. Działanie Dzięki zawartości...


Polarne odświeżenie

Polarne odświeżenie 24 listopada 2009 2 komentarze

Simply Irresistible prowadzony przez Elektraa w kategorii Uroda

Marka Polaar Paris do niedawna produkowała wyłącznie kosmetyki dla mężczyzn. Firma powstała w 2006 roku. W produktach wykorzystano właściwości arktycznych roślin. Teraz na rynku pojawiła się równieź linia przeznaczona dla kobiet. Polaar Paris dla kobiet zawiera unikalny kompleks witamin, który pozostawia skórę pełną blasku. I tak jest w istocie, miałam bowiem okazję...


Podróż do egzotycznej krainy

Podróż do egzotycznej krainy 23 listopada 2009 Brak komentarzy

Simply Irresistible prowadzony przez Elektraa w kategorii Uroda

Bilet lotniczy nie będzie potrzebny, bo w tę podróż wybierzesz się nie wychodząc z domu. Nowa seria AA zaprasza nas do egzotycznego spa. AA Exotic Spa składa się z 5 linii. Postanowiłam przetestować dla Was 2 masła do ciała z serii: AA Exotic Spa Masło Marokańska róża oraz Karaibskie mango. Kosmetyki mają treściwą, maślaną konsystencję, ale bardzo łatwo je wsmarować. Po...


Makijaż Penelope C.

Makijaż Penelope C. 23 listopada 2009 6 komentarzy

makeup prowadzony przez RosaDorn w kategorii Uroda

Dziś dzienna wersja makijażu Penelope C. z reklamy lakieru do włosów. Do wykonania makijażu inspirowanego :) potrzebujemy: czarnej kredki, szarego cienia, brzoskwiniowego cienia (mój nazywa się romantic - ładnie?) Rysujemy kreskę kredką, potem górą powiekę i dół pod kreską malujemy brzoskwiniowym cieniem. Na koniec zmiękczamy kredkę roztartym szarym cieniem. Tusz do rzęs i...


The Baseballs

The Baseballs 23 listopada 2009 Brak komentarzy

kobieta prowadzony przez Marta Tusia w kategorii Uroda

Witam wszystkich! Dziś może troszke nie na temacie ale napewno warte do umieszczenia w notce:) Ogladalyscie wczoraj Taniec z Gwiazdami?! Wystąpil tam wczoraj zespol 3-ech facetow ktorzy nazywaja sie "The Baseballs" Sa SUPER. Przerabiaja piosenki takich wykonawcow jak np. Rihanny na styl lat 50 wychodzi im to Świetnie!!! Ja osobiscie jestem pełna podziwu i pozytywnej energi jak...