Notki w kategorii: Zdrowie


Żeby nie było że zawsze tak łatwo...

Żeby nie było że zawsze tak łatwo... 14 stycznia 2010 1 komentarz

KoniecZtym prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Zdrowie

O jeeeenyyyy.....jak On mnie czasami wkurza...wiadomo kto- FACET. No oszaleć idzie. Czy ja tak wiele wymagam? Czy nie może być po mojemu?No co... Zwłaszcza teraz kiedy rzucam, w dodatku dni przed "tymi dniami". No jak na złość wszystko naraz...i ON, który nie rozumie... Nerwy straszne były, ale co mam iść tak poprostu kupić znowu te papierosy? I po co...Zapale...


nitkt nie mówił, że będzie łatwo

nitkt nie mówił, że będzie łatwo 14 stycznia 2010 2 komentarze

Jola Kurek rzuca palenie prowadzony przez Jola Kurek w kategorii Zdrowie

Nitkt nie mówił, że będzie łatwo. I nie jest. Noworoczne postanowienie i udział w akcji i trzeba wytrwać. Raz złamałam się. Inhaler - inhalerem ale papieros... ummm... Weekend spędzony w fitness klubie, 3 godziny w sobotę, 3 godziny w niedzilę, żeby zmęczyć się. W niedzielę warsztaty fitness w Reebokiem, rewelacyjne zajęcia. I tak ćwiczę prawie codzinnie, pięć - sześć...


Nie palimy nie palimy :)

Nie palimy nie palimy :) 12 stycznia 2010 Brak komentarzy

KoniecZtym prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Zdrowie

Nie chcąc zapeszać nawet sprawnie ta operacja przebiega. Tylko kilka razy pomyśle o papierosie w ciagu dnia i co najważniejsze...w sytuacjach nerwowych daje rade BEZ dymka :) Wśród zalet wymienie: brak "dymowego zapachu", świerzy oddech,odkrywam na nowo smaki jedzonka ( me kubki smakowe chyba oszalały). Fajnie zasypiam i szybko wstaje :) Jeśli chodzi o gumy Nicorette to nie...


...i dziś 3 dzień ;)

...i dziś 3 dzień ;) 10 stycznia 2010 1 komentarz

KoniecZtym prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Zdrowie

Jest już nieźle :) Narazie bez żadnego wspomagania, walcze silną wolą ale jutro juz kupie gumy Nicorette. Lepiej dmuchać na zimne i żeby się tylko udało


Początki nałogu

Początki nałogu 9 stycznia 2010 Brak komentarzy

codzienne zmagania bez papierosa prowadzony przez agalig w kategorii Zdrowie

    Natknęłam się dzisiaj na artykuł w Vivie dotyczący rzucania palenia. Właściwie jest to krótka informacja o negatywnym wpływie palenia na urodę i zdrowie. Mimo tego, że było tam dosłownie kilka zdań, zastanowiłam się nad nimi przez dłuższą chwilę. Zdawałam sobie, oczywiście, sprawę z wyminionch faktów wcześniej, ale nigdy nie uderzyły one we mnie z...


Dzień 1 - ZALICZONY

Dzień 1 - ZALICZONY 8 stycznia 2010 1 komentarz

KoniecZtym prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Zdrowie

'Udało sie, przeżyłam jakoś bez...pierwszy dzień od dawien dawna...bo oczywiście to nie pierwsza próba "rzucania'. Narazie nie jest aż tak najgorzej, może to przez to, że tym razem opisuje sobie to wszystko tutaj...może... I jak pomyślałam sobie dziś o papierosie to zaraz potem przychodziło mi do głowy : " no ale jak...? przecież prowadze blog...nie moge "  


Dzień 1

Dzień 1 8 stycznia 2010 Brak komentarzy

KoniecZtym prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Zdrowie

Dziś pierwszy dzień...jak mówią najgorzej zacząć. Zwłaszcza kiedy się pracuje z osobami palącymi...ale no cóż nikt nie mówił że będzie łatwo :)  


Koniec z TYM

Koniec z TYM 7 stycznia 2010 1 komentarz

KoniecZtym prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Zdrowie

Od jutra NIE PALE poprostu ...


Moje odczucia

Moje odczucia 7 stycznia 2010 Brak komentarzy

ZMIEŃ SWOJE ŻYCIE NA LEPSZE prowadzony przez agdela w kategorii Zdrowie

DLACZEGO MONAVIE ? ,   DLACZEGO TERAZ ?   Zadaję sobie to pytanie i tak się zastanawiam dlaczego właśnie MONAVIE ?.  Coś mnie zatrzymało przy tej właśnie Firmie… Jest przecież tak wiele Firm pracujących na zasadach MLM . Każdy zarejestrowany uczestnik-współpracownik chwali swoją Firmę i zachęca do podjęcia współpracy wykazując jej wyższość nad...


Rzucam palenie! Czy się uda?

Rzucam palenie! Czy się uda? 6 stycznia 2010 11 komentarzy

Magdalena Różczka rzuca palenie prowadzony przez magdalena_rozczka w kategorii Zdrowie

    Stało się. Początek nowej jakości -  nowa  ja, nowy sposób na życie. Rzucam palenie! czy się uda? Wierzę, że TAK! Próbowałam wielokrotnie, bezrefleksyjnie i na chwilę. Tym razem sprawa jest przemyślana. Wiem jaki błąd popełniałam dotąd – nigdy nie wierzyłam w to, że NAPRAWDĘ mogę przestać palić. Wielokrotnie myślałam „rzucę tak na...