Notki w kategorii: Związki czyli On i ona


życie...

życie... 17 listopada 2009 1 komentarz

Intrygi;) prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Związki czyli On i ona

Pamiętacie, kiedy byliście małymi dziećmi i wierzyliście w bajki, marzyliście o tym, jakie będzie wasze życie? Biała sukienka, książę z bajki, który zaniesie was do zamku na wzgórzu. Leżeliście w nocy w łóżku, zamykaliście oczy i całkowicie, niezaprzeczalnie w to wierzyliście. Święty Mikołaj, Zębowa Wróżka, książę z bajki - byli na wyciągnięcie ręki....


uczucie

uczucie 17 listopada 2009 1 komentarz

................ prowadzony przez siwaczarna w kategorii Związki czyli On i ona

Chodz od naszego rozstania minelo pare lat,ciągle jesteś w moich snach.Myśle ciągle jak to bylo jak uczucie miedzy nami się rodziło .Jak rozstania nadszedł czas powiedziłes nara ,cześc pa.Czy załujesz czy też nie ,czemu ciągle dręczysz  mnie..Po co dzwonisz ,po co piszesz jak juz masz swoje zycie!!!!!~!!


rozstanie

rozstanie 17 listopada 2009 1 komentarz

................ prowadzony przez siwaczarna w kategorii Związki czyli On i ona

Pamiętam jak by to było dziś,Grudzień wtedy to własnie nasze uczucie spieprzyło sie moze przez alkohol a może przez dragi,chciała bym z tobą pogadać ,lecz niemam ODWAGI.Miedzy nami już wszystko skończone kazde z nas wybało inną doge ....


ja i on

ja i on 17 listopada 2009 1 komentarz

................ prowadzony przez siwaczarna w kategorii Związki czyli On i ona

Czy miloś potrafi wszystko przetrwać c???.........................


faceci:)

faceci:) 16 listopada 2009 Brak komentarzy

Intrygi;) prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Związki czyli On i ona

– Zniknęłaś jak kopciuszek, ale dobre wróżki pomogły mi Cię odnaleźć prędzej niż w bajce... – W bajce? Już ja wiem o jaką bajkę Ci chodzi... Tę, w której najpierw dotkniesz mnie swoją czarodziejską różdżką, swoim laserowym mieczykiem, a ja oczywiście będę wyć z rozkoszy, bo jakże inaczej, tak? A potem spędzę resztę życia modląc się, żeby cię zbyt...


kłamstwo...

kłamstwo... 15 listopada 2009 Brak komentarzy

Intrygi;) prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Związki czyli On i ona

Najbardziej boli to, w co się uwierzyło a stało się kłamstwem.Drugi raz już się nie nabiorę na Twoje sztuczki.Po co mówisz mi,że mnie kochasz,że zmienisz się dla mnie.Zraniłeś mnie i to bardzo.Stracone zaufanie nie da się tak szybko odzyskać.Nie wierzę ci jak  mówisz,że ci zależy na mnie.Za dużo razy mnie okłamałeś.Po mału zapominałam o tobie a teraz wracasz jakby...


Erotyk

Erotyk 14 listopada 2009 1 komentarz

My... prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Związki czyli On i ona

Maria Pawlikowska-Jasnorzewska Erotyk Na rozrzuconych poduszkach z rajskich, jawajskich batików umieram słodko bez żalu, umieram cicho, bez krzyku. -- Czas za firanką ukryty porusza skrzydłem motyla, a moje czoło znużone coraz się niżej przechyla... Wreszcie dotykam Bieguna i śnieg mi taje wśród włosów, a końcem lakierka dosięgam trawy szumiących Lianosów... Leżę na...


Berceuse

Berceuse 14 listopada 2009 Brak komentarzy

My... prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Związki czyli On i ona

Maria Pawlikowska-Jasnorzewska Berceuse Oczy twe ciche są jeszcze, oczy twe ciche są jeszcze, kiedy mnie bierzesz w ramiona spokojnych gwiazd płyną deszcze, łagodnych gwiazd płyną deszcze i śnieg na śniegu gdzieś kona... W milczeniu zbladły nam twarze, w milczeniu zgasły nam twarze, i dusze bledną w miłości... w błękitnym stoi oparze, w półsennym stoi oparze różowe serce...


Miłość

Miłość 14 listopada 2009 Brak komentarzy

My... prowadzony przez Konto usunięte w kategorii Związki czyli On i ona

Maria Pawlikowska-Jasnorzewska Miłość Wciąż rozmyślasz. Uparcie i skrycie. Patrzysz w okno i smutek masz w oku... Przecież mnie kochasz nad życie? Sam mówiłeś przeszłego roku... Śmiejesz się, lecz coś tkwi poza tym. Patrzysz w niebo, na rzeźby obłoków... Przecież ja jestem niebem i światem? Sam mówiłeś przeszłego roku.


Co u mnie?

Co u mnie? 12 listopada 2009 Brak komentarzy

Małżeństwo według szatynki:) prowadzony przez czarnulka25 w kategorii Związki czyli On i ona

Ta pogoda mnie dobija.Pora się chyba jednak przyzwyczaić do listopadowej szarugi.Dni ciągną sie w nieskonczoność.Nawet pisać nowych notek mi się niechce.Ale uznałam,że moja nieobecność na blogu jest już zbyt duża,więc najwyższa pora coś naskrobać.Zaczynam już mysleć o mikołajowych prezentach.Nie będę biegała po sklepach,bo mi się nie chce.Zostaje mi internet,tak jest...